Гарантійне обслуговування
Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що ми продаємо лише сертифіковані товари, які забезпечені фірмовою гарантією від виробника.
Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:
- правильно, без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель, дата продажу та печатка торгуючої організації;
- документ, підтверджуючий покупку (товарна накладная, чек);
- повна комплектація товару.
Звертаємо, також, Вашу увагу на те, що при отриманні і оплаті замовлення покупець зобов'язаний, в присутності кур'єра, перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.
Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:
- загублений або не заповнений гарантійний талон;
- обладнання було ввезено на територію України неофіційно;
- виріб має сліди механічного пошкодження або розкриття;
- порушені заводські пломби;
- були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
- використовувалися неоригінальні комплектуючі.
Детальний опис умов надання гарантії Ви можете знайти в документації до придбаного товару.
Повернення і обмін товару
Куплений товар можна повернути або обміняти на новий протягом 14 днів після покупки. При цьому, повинен бути збережений товарний вигляд товару, комплектація, захисні елементи (пломби і ярлики), упаковка, а також чек. Повернення неможливе, якщо товар має явні ознаки експлуатації, модифікації і, тим більше, пошкодження.
Для повернення товару Ви можете скористатися службою доставки "Нова Пошта" або "Meest Express". У цьому випадку її послуги будуть платними.
Інші спірні питання між сторонами вирішуються на основі Закону України "Про захист прав споживачів".