Гарантійне обслуговування

Гарантійне обслуговування

Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що ми продаємо лише сертифіковані товари, які забезпечені фірмовою гарантією від  виробника.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

  • правильно, без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель, дата продажу та печатка торгуючої організації;
  • документ, підтверджуючий покупку (товарна накладная, чек);
  • повна комплектація товару.

Звертаємо, також, Вашу увагу на те, що при отриманні і оплаті замовлення покупець зобов'язаний, в присутності кур'єра, перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.

Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:

  • загублений або не заповнений гарантійний талон;
  • обладнання було ввезено на територію України неофіційно;
  • виріб має сліди механічного пошкодження або розкриття;
  • порушені заводські пломби;
  • були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
  • використовувалися неоригінальні комплектуючі.

Детальний опис умов надання гарантії Ви можете знайти в документації до придбаного товару.


Повернення і обмін товару

Куплений товар можна повернути або обміняти на новий протягом 14 днів після покупки. При цьому, повинен бути збережений товарний вигляд товару, комплектація, захисні елементи (пломби і ярлики), упаковка, а також чек. Повернення неможливе, якщо товар має явні ознаки експлуатації, модифікації і, тим більше, пошкодження.

Для повернення товару Ви можете скористатися службою доставки "Нова Пошта" або "Meest Express". У цьому випадку її послуги будуть платними.

Інші спірні питання між сторонами вирішуються на основі Закону України "Про захист прав споживачів".